Reklama na sociálnej sieti

Marketing na sociálnych sieťach

sociálne siete, marketing na sociálnych sieťachSociálne siete sú nevyhnutnou súčasťou digitálnej marketingovej stratégie. Treba si však uvedomiť, že na sociálne siete nechodíme primárne nakupovať, ale predovšetkým zabávať sa a objavovať.

Sociálne média by sme mohli rozdeliť na profesionálne, ako napr. LinkedIn, ktorý je ideálnym miestom nielen pre hľadanie práce, ale aj prezentáciu vašej firmy či zdieľanie článkov z vášho blogu.

A ďalej sú to sociálne siete, ako Facebooku, Instagram a Youtube, kde máte s premyslenou stratégiou taktiež šancu na úspech.

Marketing na sociálnych médiách nie je v dnešnej dobe žiadnou novinkou.

Sociálne siete umožňujú lepšie spoznať svoju cieľovú skupinu zákazníkov, zdieľať svoj obsah. napr. z blogu či sekcie Časté otázky.

V rámci marketingu na sociálnych médiách je práve blog ideálnym zdrojom kvalitného obsahu.

 

Čo sú to sociálne médiá?

 
marketing na sociálnych sieťachSociálne médiá sú online médiá, kde je obsah (spolu)vytváraný a zdieľaný používateľmi. Prezentujú tzv. "kolektívnu múdrosť", kt. je výborným zdrojom referencií na daný produkt. Aj z toho dôvodu sú viac obľúbené ako tradičné médiá - rozhlas, televízia, printové médiá ..., ktoré sledujú jediný cieľ - prinútiť zákazníka kúpiť daný produkt.

 

Sociálne médiá síce nenahradia marketingovú stratégiu, ale dokážu vám pomôcť napr. napraviť zlú reputáciu ako v prípade reštaurácie Podolka v Prahe:

Restaurace Podolka Praha - reputační management na FB

Sociálne média umožňujú zistiť, ako zákazník vníma hodnotu produktu. Táto hodnota je zvyčajne nižšia alebo vyššia ako realita. Ak zistíte, aký je reálny záujem o danú službu alebo produkt, môžete začať so sociálnym marketingom - presne viete, čo zákazníci potrebujú a hľadajú.

  

Marketing na sociálnych sieťach

 

Starostlivo si naplánujte všetky aktivity a stratégiu marketingu na sociálnych sieťach. Dnes máme k dispozícii nespočet publikačných nástrojov, ktoré vám pomôžu s distribúciou obsahu na sociálnej seti v správny čas,

 

Pamätajte, že sociálny marketing nepriamo ovplyvňuje určitú skupinu ľudí a vytvára u nej určité povedomie, ktoré časom vyústi do nákupu objednávky.

 

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti