Reklama na sociálnej sieti
Marketing na sociálnych sieťach
Sociálne média by sme mohli rozdeliť na profesionálne, ako napr. LinkedIn, ktorý je ideálnym miestom nielen pre hľadanie práce, ale aj prezentáciu vašej firmy či zdieľanie článkov z vášho blogu.
A ďalej sú to sociálne siete, ako Facebooku, Instagram a Youtube, kde máte s premyslenou stratégiou taktiež šancu na úspech.
Marketing na sociálnych médiách nie je v dnešnej dobe žiadnou novinkou.
Sociálne siete umožňujú lepšie spoznať svoju cieľovú skupinu zákazníkov, zdieľať svoj obsah. napr. z blogu či sekcie Časté otázky.
Čo sú to sociálne médiá?
Sociálne médiá síce nenahradia marketingovú stratégiu, ale dokážu vám pomôcť napr. napraviť zlú reputáciu ako v prípade reštaurácie Podolka v Prahe:
Sociálne média umožňujú zistiť, ako zákazník vníma hodnotu produktu. Táto hodnota je zvyčajne nižšia alebo vyššia ako realita. Ak zistíte, aký je reálny záujem o danú službu alebo produkt, môžete začať so sociálnym marketingom - presne viete, čo zákazníci potrebujú a hľadajú.
Marketing na sociálnych sieťach
Starostlivo si naplánujte všetky aktivity a stratégiu marketingu na sociálnych sieťach. Dnes máme k dispozícii nespočet publikačných nástrojov, ktoré vám pomôžu s distribúciou obsahu na sociálnej seti v správny čas,
Pamätajte, že sociálny marketing nepriamo ovplyvňuje určitú skupinu ľudí a vytvára u nej určité povedomie, ktoré časom vyústi do nákupu objednávky.