Reklama na Google
Internetová Reklama v Google Ads
Reklama Pay-Per-Click (PPC) zvyšuje návštevnosť vášho webu a predaj cez internetový obchod v platených výsledkoch vyhľadávania. Vo vyhľadávači Google sa jedná o kampane v Google Ads.
- Platené výsledky sa zobrazujú nad a vedľa prirodzených výsledkov hľadania.
- Inzerent za reklamu platí podľa toho, koľkokrát sa na reklamu klikne.
- PPC je najefektívnejšia forma platenej reklamy v pomere cena/prínos, efektívnejšia ako akýkoľvek iný typ reklamy. PPC by spolu so SEO nemalo chýbať v marketingovej stratégii každého úspešného a zarábajúceho webu.
Prečítajte si o ďalších výhodách reklamy v Gooole Ads.
Ako funguje reklama na Google (Google Ads)?
REKLAMA NA GOOGLE (PPC REKLAMA) JE NAJLEPŠÍ SPÔSOB, AKO ZÍSKAŤ NA WEBOVÉ STRÁNKY CIELENÝCH, POTENCIÁLNYCH ZÁKAZNÍKOV. AK CHCETE INVESTOVAŤ DO REKLAMY, VAŠA PRVÁ VOĽBA BY MALA BYŤ PPC.
- Princíp PPC reklamy spočíva v tom, že inzerent za reklamu platí až vo chvíli, kedy reklama zaúčinkovala - teda v momente, kedy na ňu používateľ klikol.
- Pri PPC reklame pre e-shop a web teda neplatíte za zobrazenie svojho inzerátu, ale iba za reálnych návštevníkov, ktorí prostredníctvom inzerátu prišli na vaše stránky.
Reklama na Google je
- Najefektívnejšia forma inzercie v pomere cena / výkon, efektívnejšia ako akýkoľvek iný typ reklamy.
- Spoľahlivým a rýchlym zdrojom návštevnosti - reklamná kampaň sa dá spustiť ihneď po zakúpení kreditu.
- Merateľná. Inzerciu v novinách, rádiu, televízií, prakticky neviete zmerať, PPC ale merať viete.
- Zdrojom relevantných návštevníkov, ktorí majú záujem o core biznis vášho podnikania.
Reklama v Etarget
KEDY VYUŽIŤ internetovú reklamu PPC?
Hoci je prirodzená optimalizácia pre vyhľadávače SEO z dlhodobého pohľadu zvyčajne najvýhodnejšia, svoje miesto v internetovom marketingu má aj PPC platená reklama vo vyhľadávačoch. Platené pozície môžu byť v určitých situáciách užitočným doplnkom, alebo dokonca plnohodnotnou náhradou prirodzených výsledkov vyhľadávania.
Platené kampane PPC vo vyhľadávačoch je dobré zapojiť najmä v týchto situáciách...
- Sezónne ponuky - kým sa objaví nový obsah vášho webu vo vyhľadávačoch, trvá to vždy nejakú dobu. Ak chcete teda ponúknuť užívateľom vyhľadávačov informáciu, že práve tento týždeň ponúkate určitý produkt so zľavou, bude efektívnejšie investovať do plateného PPC odkazu.
- Štart nového webu - rovnako ako v predchádzajúcom prípade je i tu kľúčovým faktorom meškanie, ktoré majú vyhľadávače pri indexácii nového obsahu. Druhým faktorom je tiež tzv. odkazová popularita, ktorá sa ešte len musí vybudovať, a ktorá spolurozhoduje o tom, ako vysoko bude odkaz na váš web umiestnený. Ak chcete teda toto obdobie preklenúť, sú PPC platené odkazy vo vyhľadávačoch správnou voľbou.
- Vysoká konkurencia - ak podnikáte v oblastiach, ktoré sú vo vyhľadávačoch vysoko konkurenčné (tj na dané kľúčové slová sa ponúka vysoký počet výsledkov), a konkurencia sa už dlho pred vami snaží optimalizovať svoje weby, nemusí byť efektívne snažiť sa presadiť vo výsledkoch vyhľadávania cestou prirodzenej optimalizácie. Skôr býva lepšie zvoliť cestu PPC platených odkazov.