Reklamná kampaň pre váš web

Reklama na internete - Kedy najať špecialistu na reklamu na internete?

 Úspech vášho online biznisu ovplyvňujú:

  • manažment web stránky
  • optimalizácia pre vyhľadávače
  • skúmanie kľúčových slov
  • správa a optimalizácia reklamných kampaní
  • vyhodnocovanie efektivity kampaní

To všetko sú síce náročné aktivity, ale väčšinu z nich si dokážete manažovať sami. Ak si na ne netrúfate, najmite si odborníka, alebo využite konzultácie, či absolvujte rovno školenia reklamy na internete.

 

Čo pre vás dokáže urobiť firma zaoberajúca sa reklamou na internete (SEM):

  • digitálna agentúra ponúka komplexné služby reklamy v internetových vyhľadávačoch, počnúc naštartovaním online marketingových kampaní, ich správou a vyhodnocovaním.

Prípadne skúste freelancera, ktorý sa zameriava len na prirodzenú optimalizáciu web stránky – SEO – search engine optimization. Vysoká koncentrácia profíkov je napr. aj v FB skupine Marketéri, copywriteri, SEO optimalizátori.

 

internetová reklama, reklama na internete, reklamná kampaňAktivity špecialistov na internetovú reklamu - reklamu vo vyhľadávačoch:

  • Analýza kľúčových slov.
  • Registrovanie web stránky v internetových katalógoch.
  • Písanie textov reklamných odkazov.
  • Vedenie reklamných kampaní vo vyhľadávačoch.
  • Meranie efektívnosti reklamných kampaní a reportovanie.

 

Ako nájsť dobrého odborníka na internetovú reklamu?

Podľa čoho sa rozhodnúť pri výbere špecialistu na internetovú reklamu?

Dôveryhodná agentúra alebo freelancer sa nebudú oháňať pojmami a ohurovať vás grafmi. Miesto toho sa snažia dohodnúť na merateľných cieľoch. Mali by poznať vaše odvetvie podnikania a jeho špecifiká, aktívne s vami komunikovať a vysvetliť vám, kde a ako si môžete dosahované výsledky sami rýchlo skontrolovať. Ak niečomu nerozumiete, pýtajte sa, v problematike PPC a internetovej reklamy sa musíte vyznať aj vy. Ak vám digitálna agentúra alebo špecialista odmietajú vysvetliť, za čo konkrétne budete platiť, je to jasný signál, že máte hľadať ďalej.

Cena za služby digitálnej agentúry nie je hlavným rozhodovacím faktorom. No mali by ste vedieť, koľko budete platiť za prípadné konzultácie, za správu internetovej reklamy a optimalizáciu kampaní. Okrem ceny za služby odborného konzultanta si pripravte peniaze na internetovú reklamu vo vyhľadávačoch.

Preverte si ponúkané služby - overte si, či firma ponúka všetky služby, ktoré potrebujete, alebo sa špecializuje len na isté oblasti. Digitálne agentúry zaoberajúce sa reklamou na internete (SEM) ponúkajú komplexné služby. Zastrešia vám všetko, od SEO, cez správu sociálnych sietí až po internetovú reklamu.

ppc reklama


Ak si nie ste istí, či ste vybrali dobre, vyhľadajte si referencie - porozprávajte sa s existujúcimi klientmi firmy o skúsenostiach s internetovou reklamou a prístupom pracovníkov. 

 
 
Internetová reklama vo vyhľadávačoch (marketing vo vyhľadávačoch, alebo anglicky Search engine Marketing) je jedným zo spôsobov, ako zviditeľniť svoju webovú stránku v rámci online marketingovej kampane.

Dôležité je stanoviť si ciele, napr.:

  • či chcete, aby sa internetovou reklamou zvýšili tržby, počet objednávok e-shopu alebo len návštevnosť webu, či povedomie o značke a pod.

 

Aké sú možnosti PPC pre e-shop


Viac v návodoch o internetovej reklame

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti