Obsah kvalitnej www stránky
Profesionálne www stránky
Ak má byť nová www stránka kvalitná, mali by ste k tvorbe webu pristupovať zodpovedne a nič neunáhliť. Vytvorenie eshopu a webových stránok nerobíte denne, je to rozhodnutie na dlhý čas.
- kto prevezme zodpovednosť za vedenie web stránky a komunikáciu celého projektu na strane dodávateľa a odberateľa
- čo sa má urobiť pri tvorbe web stránky
- koľko to bude stáť www stránka
- v akej kvalite sa má urobiť www stránka
- kto urobí kvalitnú www stránku
- termín dodania www stránky
- kto bude plniť obsah www stránky
Aj za menej peňazí sa dá vytvoriť kvalitná web stránka.
Cena web stránky by sa mala odvíjať od náročnosti projektu na funkcionalitu. Tvorba webu by od dodávateľa nemala byť účtovaná za vyššiu cenu len preto, že používa moderný redakčný systém, či kódovanie v XHTML a CSS.
Bežný človek nie je odborník a nedokáže spoznať rozdiel medzi ponúkanými riešeniami. Rozhodujte sa podľa referencií, nebojte sa osloviť ich a spýtať sa ich, ako sa im spolupracovalo s dodávateľom www stránky a či sú s výsledkom spolupráce spokojní.
Koľko stojí vytvorenie eshopu a webstránky v BiznisWeb.sk?
Nová www stránka
- XHTML a CSS.
- Ľahko použiteľný redakčný systém so SEO funkciami.
- Moderný, responzívny webdizajn (bezproblémové zobrazovanie na mobilných zariadeniach).
- Rýchle načítanie www stránky.
- Možnosť úprav na mieru, resp. vlastných úprav.
- Podpora alternatívnych internetových prehliadačov pri aktualizácii obsahu www stránky.
Snažte sa komplexne definovať zadanie:
Buď sami, alebo spolu s dodávateľom. Predídete tak častým nedorozumeniam, ale aj súdnym sporom. Zadanie www stránky spolu s cenovou ponukou by malo tvoriť prílohu zmluvy o dielo.
Zanedbanie projektu tvorby www stránky môže mať za následok, že marketingová komunikácia na internete bude menej úspešná a návratnosť investícií (ROI) bude nižšia.
Definujte s dodávateľom www stránky požiadavky, na základe ktorých dostanete cenovú ponuku:
Popíšte svoj produkt (službu)
Popíšte svoju cieľovú skupinu zákazníkov
Bude novovytvorená webstránka budovať image vašej firmy alebo budete cez internet predávať produkty?
Definujte konkurentov – na akej úrovni má byť nový web v porovnaní s konkurenciou?
Aké budú názvy položiek a podpoložiek v menu – napr. Titulka, Produkty, Fotogaléria, Referencie, FAQ, Kontakt...
Kde bude menu umiestnené, či zvisle vpravo - vľavo, vodorovne hore...
- Registrácia domény (napr. www.firma.sk).
- Grafický dizajn (logo, firemné farby, motto webu, slogan, dodanie fotografií, ak sa majú použiť pri tvorbe dizajnu...).
- Ak je predstava – ako by mali byť rozmiestnené prvky na webe (odporúča sa nechať na dodávateľa, má viac skúseností s UX).
- Redakčný systém.
- Katalóg produktov.
- Reklamný systém.
- Jazykové mutácie – počet jazykových verzií.
- Prihlasovanie na web – zaheslovaná sekcia.
- Kontaktný a objednávkový formulár.
- Webhosting a mailhosting.
- Vedenie reklamných kampaní na internete.
- Audit návštevnosti.
- Registrácia v katalógových vyhľadávačoch.
- SEO.
- Obsahová stratégia.
- Vkladanie textov a obrázkov, resp. videí.
- Napojenie na sociálne siete (widgety pre rýchle prepojenie s Facebookom, Instagramom, Youtube a pod.).
- Tvorba blogu, článkov.
- Najpredávanejšie či najobľúbenejšie produkty.
- Bonusový či zľavový systém, kredity.
- Posielanie newsletterov, resp. napojenie na Mailchimp a pod.
<< späť na Ako ušetriť pri tvorbe www stránky?