Podnikanie a podvodníci
Podnikanie na internete a podvodníci
Podnikatelia často podľahnú ponukám podvodníkom, či neefektívnym investíciam do reklamy. Lákadlom býva výhodný firemný zápis v registri firiem alebo ponuka na prvé miesta vo výsledkoch prirodzeného vyhľadávania.
V praxi sme sa už stretli aj so zavádzajúcim reportom z reklamných kampaní, ktoré do výsledkov PPC započítali aj obrat zo SEO.
Rovnako, ako v bežnom živote, aj pri podnikaní platí 2x meraj a raz strihaj, preto si každú investíciu zvážte, prípadne sa nezáväzne poraďte napríklad vo Facebook skupinách.
Ak ste sa rozhodli využiť služby freelancerov či agentúry, preklepnite si ich referencie a pýtajte sa, ak niečomu nerozumiete.
Prípadne skúste priamo nami overených profíkov, s ktorými máme dobré skúsenosti:
späť na stránku podnikanie