Virálny marketing

 

Týmto spôsobom propagácie sa šíri reklamné posolstvo firmy medzi používateľmi Internetu dobrovoľne. Zadávateľ reklamnej kampane nemá možnosť ovplyvniť smerovanie kampane, ani ju zastaviť.

 

Virálny marketing môže mať formu:

 

  • Video
  • Fotografia
  • Obrázok
  • Sms správa
  • Elektronická pohľadnica
  • Voľne stiahnuteľný software
  • Počítačová hra

 

Virálny marketing je podporný spôsob propagácie. To, či bude mať takáto kampaň na Internete úspech, záleží od cieľovej skupiny a jej motivácie rozosielať správu ďalej. Veľký vplyv má aj samotné spracovanie posolstva, či je dostatočne vtipné a originálne, ako aj jeho dátová veľkosť.

 

späť na internetová reklama


Staňte sa fanúšikom BiznisWebu:


podnikanie-blog.sk, podnikanie na internete, blog o podnikaní na internete Biznisweb tvorba www stránok na Google + Biznisweb tvorba www stránok na Facebooku
Biznisweb tvorba stránok na Twitteri Biznisweb tvorba web stránok na YouTube Biznisweb RSS


 

Tvorba www stránok, skúška ZADARMO. Radi Vám pomôžeme pri tvorbe web stránky.

Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 

Tvorba www stránok, weby, eshopy. Vytvorte si web stránku cez BiznisWeb.


Kontakt