Štatistiky návštevnosti www stránok

Štatistiky návštevnosti a reklama. Štatistiky Google Analytics

Výhodou sledovania návštevnosti www stránky je, že dokážete sledovať mnoho ukazovateľov a robiť zmeny na webe tak, aby prinášal väčší úžitok.

 

štatistiky návštevnosti Google AnalyticsAk vediete reklamné kampane na podporu svojej www stránky, sledovaním návštevnosti zistíte efekt z týchto kampaní.

 

Odporúčame využívať štatistiky návštevnosti Google Analytics

 

Sledovaním štatistík získate dôležité údaje o správaní návštevníkov webu:

  • Aké kľúčové slová zadávajú návštevníci vašej www stránky do vyhľadávačov a aké kľúčové pojmy vyhľadávajú priamo na webe.
  • Odkiaľ prichádzajú návštevníci na www stránku (podľa toho budete vedieť, kde sa oplatí inzerovať).
  • Počet unikátnych návštevníkov za deň.
  • Priemerná dĺžka návštevy.
  • Koľko podstránok návštevníci prezrú.
  • Ktoré podstránky najviac navštevujú a ktoré vôbec.
  • Aké je % odchodov zo stránky a z ktorých stránok odchádzajú návštevníci najviac.

 

Správy o návštevnosti www stránky

Dokážete si vyexportovať množstvo údajov podľa vašich požiadaviek a vytvoriť komplexné denné/týždenné/mesačné/ročné správy o návštevnosti www stránky. Výstupom teda bude množstvo čísel, tabuliek a grafov, na zákalde ktorých môžete plánovať ďalšie kroky.

 

Čo je dôležité analyzovať?

  • Rozdiely v návštevnosti v priebehu mesiaca, týždňa, ako aj priebeh dennej návštevnosti v jednotlivých sekciách na www stránke.
  • Charakter návštevnosti – koľko návštevníkov, odkiaľ, obľúbené sekcie, opakovaná návšteva...
  • Výkyvy návštevnosti pred a počas reklamnej kampane - zistíte úspešnosť reklamnej kampane.
  • Spôsob prehliadania web stránky - vstupná a výstupná stránka, hĺbka návštevy.
  • Ktoré sekcie na www stránke sú najpoužívanejšie.
  • Ktoré služby návštevníci využívajú – vyhľadávanie podľa kategórií, novinky, akcie.
  • Charakter nákupov – aké % z návštevníkov nakúpi, koľko objednávok za deň, aká je priemerná suma online objednávky...
  • Koľko kliknutí urobil na webe návštevník, kým nakúpil.
  • Firma by mala stanoviť ešte na začiatku reklamnej kampane, ktoré ukazovatele budú potrebné na sledovanie výsledkov kampane.
  • Vyhľadávanie vo webe.
  • Mieru odchodov zo stránky (bounce rate).
  • Analýza na stránke ( ako návštevníci klikajú).
  • AB testovanie a multivariantné testovanie.
  • Sledovanie newslettrov - koľko návštevníkov po tom, ako prečíta newsletter aj klikne na web stránku.

 

Najpoužívanejšie ukazovatele na vyhodnotenie úspešnosti reklamnej kampane na internete:

  • Krajina (región), odkiaľ sú návštevníci.
  • Unikátne IP adresy (UIP).
  • Impressions - počet zobrazení bannera za určité obdobie.
  • Click - počet kliknutí na reklamný formát.
  • Click Rate (CR) - pomer počtu klikov na reklamný formát k počtu zobrazení reklamného formátu vyjadrený v percentách.
  • Click-Through Rate (CTR) - uvádza, koľko prekliknutí priniesla reklama v pomere k počtu jej zobrazení.
  • Konverzný pomer - vyjadruje percento návštevníkov, ktorí sa dostali na web stránku pomocou komunikačných aktivít firmy. Na firemnom webe uskutočnili konverznú akciu, napr. nakúpili, vyplnili objednávkový formulár 

 

späť na internetová reklama

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti