Reklama na Google

Internetová Reklama v Google AdWords

 

Reklamou Pay-Per-Click (PPC) sa snažíme zvýšiť návštevnosť a predaj cez internetový obchod v platených výsledkoch hľadania vyhľadávačov ako je Google.

 

  • Platené výsledky sa zobrazujú nad a vedľa prirodzených vysledkov hľadania.
  • Inzerent za reklamu platí podľa toho, koľko krát sa na reklamu klikne.
  • PPC je najefektívnejšia forma platenej reklamy v pomere cena/prínos, efektívnejšia ako akýkoľvek iný typ reklamy. Viac výhod popisujeme nižšie v texte.

 

ČO JE TO PPC?

 

INTERNETOVÁ REKLAMA OZNAČOVANÁ AKO PAY-PER-CLICK (PPC) JE NAJLEPŠIA FORMA AKO ZÍSKAŤ NA WEBOVÉ STRÁNKY CIELENÝCH NÁVŠTEVNÍKOV A POTENCIÁLNYCH ZÁKAZNÍKOV. AK CHCETE INVESTOVAŤ DO REKLAMY, VAŠA PRVÁ VOĽBA BY MALA BYŤ PPC.

 

  • Princíp PPC spočíva v tom, že inzerent za reklamu platí až vo chvíli, kedy reklama zaúčinkovala - teda v momente, kedy na ňu užívateľ klikol.
  • U PPC reklamy neplatíte za zobrazenie svojho inzerátu, ale platíte iba za reálnych návštevníkov, ktorí prostredníctvom inzerátu prišli na Vaše stránky.

 

Reklama na internete PPC je...

 

  • Najefektívnejšia forma inzercie v pomere cena/prínos, efektívnejšia ako akýkoľvek iný typ reklamy.
  • Rýchla, reklamná kampaň sa dá spustiť o niekoľko dní.
  • Merateľná. Inzerciu v novinách, rádiu, televízií, prakticky neviete zmerať, PPC ale merať viete.
  • Na Váš web sa dostanú cez Google len návštevníci, ktorí majú záujem o core biznis Vášho podnikania.
     

Reklama v Etarget

Internetová reklama eTarget

 

KEDY VYUŽIŤ internetovú reklamu PPC?

 

Hoci je prirodzená optimalizácia pre vyhľadávače SEO z dlhodobého pohľadu zvyčajne najvýhodnejšia, svoje miesto v internetovom marketingu má aj PPC platená reklama vo vyhľadávačoch. Platené pozície môžu byť v určitých situáciách užitočným doplnkom, alebo dokonca plnohodnotnou náhradou prirodzených výsledkov vyhľadávania.

 

Platené kampane PPC vo vyhľadávačoch je dobré zapojiť najmä v týchto situáciách...

 

  • Sezónne ponuky - kým sa objaví nový obsah vášho webu vo vyhľadávačoch, trvá to vždy nejakú dobu. Ak chcete teda ponúknuť užívateľom vyhľadávačov informáciu, že práve tento týždeň ponúkate určitý produkt so zľavou, bude efektívnejšie investovať do plateného PPC odkazu.

 

  • Štart nového webu - rovnako ako v predchádzajúcom prípade je i tu kľúčovým faktorom meškanie, ktoré majú vyhľadávače pri indexácii nového obsahu. Druhým faktorom je tiež tzv. odkazová popularita, ktorá sa ešte len musí vybudovať, a ktorá spolurozhoduje o tom, ako vysoko bude odkaz na váš web umiestnený. Ak chcete teda toto obdobie preklenúť, sú PPC platené odkazy vo vyhľadávačoch správnou voľbou.

 

  • Vysoká konkurencia - ak podnikáte v oblastiach, ktoré sú vo vyhľadávačoch vysoko konkurenčné (tj na dané kľúčové slová sa ponúka vysoký počet výsledkov), a konkurencia sa už dlho pred vami snaží optimalizovať svoje weby, nemusí byť efektívne snažiť sa presadiť vo výsledkoch vyhľadávania cestou prirodzenej optimalizácie. Skôr býva lepšie zvoliť cestu PPC platených odkazov.

 

<< späť na internetová reklama


Staňte sa fanúšikom BiznisWebu:


podnikanie-blog.sk, podnikanie na internete, blog o podnikaní na internete Biznisweb tvorba www stránok na Google + Biznisweb tvorba www stránok na Facebooku
Biznisweb tvorba stránok na Twitteri Biznisweb tvorba web stránok na YouTube Biznisweb RSS


 

Tvorba www stránok, skúška ZADARMO. Radi Vám pomôžeme pri tvorbe web stránky.

Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 

Tvorba www stránok, weby, eshopy. Vytvorte si web stránku cez BiznisWeb.


Kontakt