Microsite - www stránka pre špeciálny cieľ


Firma použije na Internete microsite napr. pri uvedení nového produktu na trh, alebo pri špeciálnej predajnej akcii. Má odlišný grafický dizajn, cieľ, ovládanie a štruktúru ako firemná www stránka.

 

Firma môže microsite použiť pri:

 

  • prieniku na nové trhy
  • rebrandingu spoločnosti
  • podpore predaja existujúcich produktov so snahou osloviť nové cieľové skupiny
  • uvedení nového výrobku na trh, ktorý sa svojimi vlastnosťami výrazne líši od súčasnej ponuky. Na microsite sa prezentácii vlastností nového produktu venuje viac priestoru, ako by to bolo možné na firemnom webe. Taktiež je možné naplno využiť kreativitu a nové grafické prvky, ktoré by sa len s ťažkosťami implementovali na existujúcej stránke.
  • špeciálnych príležitostiach, predajných akciách
  • podpore reklamnej kampane v televízii, tlači, alebo rádiu
  • spotrebiteľských výherných súťažiach
  • zvyšovaní povedomia o značke, napr. v spojení s interaktívnou hrou 

 

späť na internetová reklama


Staňte sa fanúšikom BiznisWebu:


podnikanie-blog.sk, podnikanie na internete, blog o podnikaní na internete Biznisweb tvorba www stránok na Google + Biznisweb tvorba www stránok na Facebooku
Biznisweb tvorba stránok na Twitteri Biznisweb tvorba web stránok na YouTube Biznisweb RSS


 

Tvorba www stránok, skúška ZADARMO. Radi Vám pomôžeme pri tvorbe web stránky.

Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 

Tvorba www stránok, weby, eshopy. Vytvorte si web stránku cez BiznisWeb.


Kontakt