Zasielanie reklamy

E-mail marketing

e-mailing, email marketing Zasielanie reklamy formou elektronickej pošty (e-mailu) je obľúbený spôsob propagácie. E-mailing predstavuje efektívnu formu komunikácie so zákazníkmi, len treba rešpektovať GDPR.

Firma by mala rozosielať len vyžiadané správy. Ak sa zákazník sám prihlásil na odber noviniek z firemnej web stránky e-mailom, bude dostávať v pravidelných intervaloch, resp. po aktualizácii stránky informačný e-mail o novinkách – newsletter.

Výhodou tohto riešenia je, že je lacné, rýchle, ľahko dostupné a vďaka vysokej miere prekliknutia (CTR - Click Through Rate) patrí k najefektívnejším formám reklamy.

 

E-mail marketing sa skôr používa na posilňovanie lojality existujúcich návštevníkov firemného webu, než na získavanie nových návštevníkov. Pomocou newslettrov sa buduje dlhodobý vzťah so zákazníkom. 

 

  • Firma by nemala zasielať nevyžiadanú reklamnú poštu – spam. Propagovať produkty a služby týmto spôsobom je okrem toho neefektívne. Ak návštevník považuje zaslaný e-mail za spam, môže to mať pre firmu negatívny dopad a to z obchodného i právneho hľadiska.

 

Výhodou hotových e-shopových riešení je aj modul pre efektívny e-mailing, napr. na MailChimp či SmartEmailing.

 

späť na internetová reklama

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti