Blogy, blogovanie

Blogy - blogovanie a jeho význam pre online marketing

blogy, blogovanie, vytvorenie blogu, tvorba blogu

Možno sa pýtate, ako Vám blogy pomôžu zvýšiť predaj a návštevnosť Vašich stránok. 

 

Možno si nie ste istí, ako by mal firemný blog vyzerať.

 

Možno nemáte nápady, čo na blogy písať.

 

Inšpirujte sa.

 

   
Ako vzniklo slovo blog, blogy?  
blog o podnikaní na internete, podnikanie-blog.sk

 

Aké blogy poznáme?

 

  • profesijné alebo záujmové, okolo ktorých sa vytvára určitá komunita ľudí so spoločnými záujmami - jedná sa o blogy firiem prezentujúcich svoje produkty alebo odborníkov z danej oblasti
  • osobné blogy - alternatíva denníkov, ľudia prezentujú osobné zážitky, píšu na rôzne témy súvisiace so životným štýlom, o medziľudských vzťahoch, o svojich cestách ...
  • videoblogy - často sa nazývajú aj vlogy, nepatria sem blogy obsahujúce video, ale blogy, ktorých celý príspevok je prezentovaný vo videu
  • moblogy - blogy, na ktorých sa blogovanie realizuje cez mobil
  • mikroblogy - sociálna sieť Twitter

 

Blogy, blogovanie a online internetový marketing

 

  • Význam blogerov pre online marketing narástol za posledné 2 roky, kedy sa komunita blogerov stala významnou v rámci Public Relations - PR (budovania vzťahov s verejnosťou). Viac informácií o význame blogerov pre PR sa dočítate tu.
  • Blogeri dokážu objektívne prezentovať a efektívne predať ďalej Váš produkt, stačí, ak im ho na určitý čas ponúknete na testovanie, prípadne venujete.
  • Blogeri nie sú väčšinou nikým platení, preto nemajú dôvod byť negatívnym kritikom Vašich produktov, práve naopak.
  • Blogeri majú obrovský počet fanúšikov na sociálnych sieťach, preto vďaka zverejneniu recenzie máte šancu získať nových fanúšikov aj Vy.
  • Ľudia sa uchyľujú k čítaniu blogov, blogy sú pre nás zdrojom informácií z celého sveta. Potenciál blogerov je do budúcna práve v tom, že ľudia čoraz menej kupujú časopiny a noviny v printovej (tlačenej) forme.
  • Blog je marketingový nástroj, prostredníctvom ktorého rozširujeme dĺžku a variabilitu kľúčových slov vo vyhľadávačoch (tzv. long tail). Preto je dôležité neustále blogy aktualizovať.

 

Ako vytvoriť blog?

  • čo sa týka grafického spracovania, platia pravidlá kladúce dôraz na použiteľnosť a efektívnosť web designu
  • pamätajte na to, že dobrý blogger k textu zakomponuje aj vhodný obrázok
  • blog je Vaša vizitka - prezentuje, aká ste firma
  • blogy by mali obsahovať zaujímavé články, nikoho nezaujíma samochvála
  • pozor na frekventované využívanie osobných zámen - ja, my
  • ľudia majú radi aktuálne informácie z relevantného zdroja

 

Blogovanie - o čom písať na blogu?

  • píšte o sebe, nie o druhých ale POZOR! - nevychvaľujte sa!
  • o nových produktoch - pripravte si recenziu v písanej alebo video forme
  • zverejnite návody na použitie daného výrobku, prípadne natočte video návod
  • predstavte sa - za článkom zverejnite fotografiu autora a stručné informácie
  • píšte o nových akciách, ktoré prebiehajú vo Vašej predajni (kamennej alebo internetovej)
  • píšte svoje názory na dianie v oblasti, v ktorej podnikáte
  • radšej píšte menej a kvalitne ako veľa a zbytočne
  • štýl písania prispôsobte Vašej cieľovej skupine - ak píšete o IT novinke, využívajte slovník IT odborníkov

 

Vytvoriť blog si môžete aj na BiznisWeb.sk


Staňte sa fanúšikom BiznisWebu:


podnikanie-blog.sk, podnikanie na internete, blog o podnikaní na internete Biznisweb tvorba www stránok na Google + Biznisweb tvorba www stránok na Facebooku
Biznisweb tvorba stránok na Twitteri Biznisweb tvorba web stránok na YouTube Biznisweb RSS


 

Tvorba www stránok, skúška ZADARMO. Radi Vám pomôžeme pri tvorbe web stránky.

Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 

Tvorba www stránok, weby, eshopy. Vytvorte si web stránku cez BiznisWeb.


Kontakt