Advergaming

Advergaming

Advergaming znamená použitie interaktívnych hier na internete na marketingové účely. Ľudia sa radi hrajú, a preto je interaktívna hra vynikajúcim nástrojom, ako si pritiahnuť pozornosť ľudí a predstaviť im svoj produkt.

 

Reklama na internete sa postupne mení z klasického pasívneho prijímania reklamného posolstva k stále aktívnejšej účasti zákazníka. Návštevníci nechcú byť rušení reklamou.

  • Východiskom, ako spojiť aktívny prístup návštevníkov s propagáciou, ktorá by bola nevtieravá, sú práve internetové hry. Niektoré skupiny návštevníkov internetu dokonca hry sami aktívne vyhľadávajú.
  • Hry využívajú hlavnú výhodu interaktívneho média, ktorou je vtiahnutie používateľa do samotnej reklamy, čo u iných druhoch médií prakticky nie je možné.

advergaming - použitie online hier v marketingovej stratégii 

Použitie online hier v marketingovej stratégii má svoje výhody:

  • zvýšenie návštevnosti web stránky,
  • vďaka hre sa môže návštevník zábavnou formou zoznámiť s produktom firmy,
  • pomáha pri budovaní komunity návštevníkov, je výborným nástrojom pre budovanie lojality zákazníka a zlepšuje vzťah zákazníkov k firme,
  • firma získa kontakt s potencionálnymi zákazníkmi,
  • získanie informácií o zákazníkoch, ktoré uvádzajú pri registrácii, prípadne v priebehu hry,
  • prepojenie interaktívnej hry s reklamou v iných médiách. 

 

späť na internetová reklama

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti